WebWizard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam dövizden bahsediyor. Döviz neden artar bunun altında yatan nedir?
Yönetimdir . Yönetim de sorun olursa böyle olur. Doğal olarakta siyasi oluyor konu.

Fakat bunu bilmeyenlerde var.
Terbiyesizlik yapma. Sefalet alsın başını gitsin diyen bu ülkenin çocuğu olamaz.