Her konu siyasi tartışmaya dönüyor. Siyasi tartışmaya yol açacak yorum sahipleri forumdan atılmalı.
Adam dövizden bahsediyor. Döviz neden artar bunun altında yatan nedir?
Yönetimdir . Yönetim de sorun olursa böyle olur. Doğal olarakta siyasi oluyor konu.
Fakat bunu bilmeyenlerde var.