İhracatçılara sözleri var 23-24 bandına usul usul çekecekler. Şuan Türkiye'de tek ucuz kalan şey dolar. Enflasyon hesabı yapılsa doların şuan 30 üstü olması lazım. Bakmayın her ne kadar şikayetçi olsakta çok kıyak günler geçiriyoruz allah sonumuzu iyi etsin hazıra dağ dayanmaz.