hatta üzerine para vericek arkadaşlar yazarsa. arkadaşında cebinden para çıkmamış olur. nolcak sevabına yapıverin
hadi aciliyetiniz olur anlarım. 100 kalem ürün diyosun sadece ürün girişi için bile en az 300 400 tl para vermeniz gerek.
100 kalem ürün demek her bi ürünü 3 dk dan yükseler. 300 dk demek. neden bu sektörü bu kadar ufak görüyosunuz anlamıyorum. lütfen her meslekteki arkadaşa saygı duyalım.

şimdi ben bu yorumu yapıyorum cunku siz bütçe belirtmemişsinizdir. sizin uçuktan kastınız ne onu yazın ona göre revize edelim mesajımızı. amacım sizide rencide etmek değil.