Merhaba abi ben askerim. Evli ve bir çocuğum var. Askere gelecegim diye aileme uzun süre yetecek kadar para bırakmıştım fakat deprem malesef tum paramızı bitirdi. Gün boyu google maps yorumu yapmaya çalışarak iki uc kurus para kazanmaya çalışıyorum. Elimde bir telefonum var eğer sizin bir işinizi yapma karşılığında yardim alabilirsem cok mutlu olurum.soylediklerimin hepsinin kanıtı mevcuttur. Olmazsada canınız sağolsun. Iyi çalışmalar dilerim.lutfen bakamicaksan niye cocuk yaptincilar üşüşmesin yine buraya ben o babalrdan değilim. Deprem herseyimizi sıfırladı