Gecen sene mi ondan onceki sene mi ne bir yardim konusunda bir arkadas yardim talep etti soyle paraya ihtiyacim var, soyle durum kotu boyle durum vahim diye... nakit degil de istedigi supermarketten ihtiyaclarini karsilayan bir sepeti olustursun 500tl ye kadar yardimci olabilecegimi soyledim. Hemen vazgecti. Bir baktim ki 1-2 ay sonra R10 da Premium uyelik satin almis!! Ondan sonra artik burdan 3 kurus bile yardim etmemeye karar aldim. Gercek hayatta gercekten paraya ihtiyaci oldugunu bildigim kisilere yardimci oluyorum.