Merhaba Hocam lise son öğrencisiyim üniversitesi sınavına hazırlanıyorum. Ehliyetimi vs almaya çalışıyorum ekstradan da. Bana da verebilirsiniz iyi olur öğrenci belgesi vs atabilirim. Teşekkürler