hocam bende katılıyorum öğrenciyim lisem bitti bu sene üniversiteye başlıcağım para biriktirmeye çalışıyorum ailem pek yardımcı olmuyor(gerek günlük gerek aylık ihtiyaçlarımı zar zor karşılayabiliyorum)