Bende öğrenciyim maalesef bu nalet sistemde biraz borcum var onun için birkaç gündür adam akıllı bir şey alıp yiyemiyorum bile tek gayem şu an para biriktirmek yani sizin bu vereceğiniz para çok rahatlatır beni en azından düzgün bir şeyler yiyebilirim her şey için teşekkür ederim en azından bu kadar düşünmeniz bile yeter