Benim için değil ancak depremde ailesini kaybetmiş bir arkadaşımız var. Şuanda hayata tutunmaya çalışıyor, biz elimizden geldiğince onu kırmadan yardımcı oluyoruz. İlgilenirseniz bilgilerini ileteyim.