Selamlar, bugün yaşadığım olay sonrası
12.
000TLyi1.
000er lira olacak şekilde
12ihtiyaç sahibi kişiye vereceğim.
Aşağıdaki açık artırma konusundaki siteyi, anlaştığımız hemen al parasını
ödeyip almamdan sonra arkadaşın site devrinden önce mızıp başkasına satacağım demesi ile ödediğim ve iade aldığım 12.000 TLyi ihtiyaç sahiplerine dağıtmak istiyorum.
https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...0128640-a.html Yalnızca ihtiyacı olduğuna inandığım kişilere dağıtacağım, eğer 12 kişi bulamaz isem kaç kişi olursa 12 bini eşit olarak böleceğim.
Öğrenci arkadaşlarım da olur.
PM yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Kutum doluysa buraya yorum yazabilirsiniz. İyi akşamlar. 1 hafta içinde dekontlarıyla konuyu güncelleyeceğim.
Şikayet konusu açabilirsiniz, şayet ki ? forum üzerinden alışveriş yaptıysanız ve kanıtlarınız varsa, şikayet konusun açın