AlperenGC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, bugün yaşadığım olay sonrası 12.000TL’yi1.000’er lira olacak şekilde 12ihtiyaç sahibi kişiye vereceğim.
Aşağıdaki açık artırma konusundaki siteyi, anlaştığımız hemen al parasını ödeyip almamdan sonra arkadaşın site devrinden önce mızıp başkasına satacağım demesi ile ödediğim ve iade aldığım 12.000 TL’yi ihtiyaç sahiplerine dağıtmak istiyorum.
https://www.r10.net/yazilim-web-hizm...0128640-a.html

Yalnızca ihtiyacı olduğuna inandığım kişilere dağıtacağım, eğer 12 kişi bulamaz isem kaç kişi olursa 12 bini eşit olarak böleceğim. Öğrenci arkadaşlarım da olur.

PM yolu ile bana ulaşabilirsiniz. Kutum doluysa buraya yorum yazabilirsiniz. İyi akşamlar. 1 hafta içinde dekontlarıyla konuyu güncelleyeceğim.
Şikayet konusu açabilirsiniz, şayet ki ? forum üzerinden alışveriş yaptıysanız ve kanıtlarınız varsa, şikayet konusun açın