Merhaba arkadaşlar,
Bisiklet ve yedek parça satan bir işletmemiz var. Ürünleri internet sitesi açarak orda satmayı planlıyorum. Ancak ürünler haliyle büyük olduğu için kargo da fahiş fiyatlar ortaya çıkıyor bunu nasıl atlatabiliriz fikri olanlar yorum yaparsa sevinirim.
Hayırlı Forumlar