Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar forumdan bir üye actigim konu sonrasi özel mesaj yolu ile hakaret ve aşağılayıcı kelimelerinden sonra bugun hakaret davasi açıp şikayetçi olacağımı belirtmistim.
Detaylari sizlerle tekrar paylaşırım.

En iyisini yapmissin hocam bu arada batmanlımısınız sizde