Merhaba,
Konuya biraz yabancı olduğum için size danışmak istedim.
Örneğin bir işletme için yorum yapılması gerekiyor bunu forumda üretilen gmail hesapları ile yapmak mümkün mü? Bu hesapların telefon onaylı vs olması gerekiyor mu?
Hocam bu dediğiniz hiç saglıklı değil birincil sebebi o hesaplar da yorum tutsa bile aktif kullanılmadıgı için hesaplar zamanla kapanıyor yorumlar siliniyor bir de zaten yeni acılan gmailler hiç tutmuyor ki eski gmaillerdede adet 15 tl tutup tutmayacagı belli değil en azından iyi bir saglayıcıdan yorum satın alın daha iyi