Hocam nasıl ki gmail açarken methodlar vs. var ve biraz da şans ise, yorum işi de biraz öyle. Hatta yorum işinin negatif tarafı ' silinme ihtimalinin ' olmasıdır. Ya Google kaynaklı, ya da satıcı yani yorumu yapan kişi kaynaklı.

Daha bilgili arkadaşlarımız vardır elbet, ben daha çok gmail tarafında bilgiliyim.