Merhaba,

Konuya biraz yabancı olduğum için size danışmak istedim.

Örneğin bir işletme için yorum yapılması gerekiyor bunu forumda üretilen gmail hesapları ile yapmak mümkün mü? Bu hesapların telefon onaylı vs olması gerekiyor mu?