Benimde çalıştığım iş yerine uzak olduğum için ilk aklıma motor geldi, fakat koyma yeri ve çalınma korkusundan dolayı almadım. Toplu taşımayı tercih ediyorum. Biraz daha durumum olursa yukardaki bir arkadaşın dediği gibi iyi yada kötü bir araba almayı düşünüyorum.