Merhaba abilerim ablalarım kısacası nasıl yabancı ülkeye çıkıp orda vatandaşlık alıp yaşayabiliriz, birçok yöntem var sanırım, herkes bildiğini söylerse bilgilenelim. Teşekürler iyi forumlar....