Selamün aleyküm arkadaşlar,
6 Şubat felaketinden sağ kurtulanlardan biriyim ailemle beraber babamlarin köydeki evinde yaşıyoruz 2 ay kadar çadır hayatı şimdi ise yeniden ev hayatı.
"YouTube da bir çok kanal mevcut şehirden köye vs video çeken öyle yada böyle çorbaları kaynıyor bu işten para kazanıyorlar." ***Ben ve eşim de aynı şekilde video çeksek YouTube kanalı açıp yüklesek deprem sonrası köy hayatı şeklinde ilerde belki hane gelirine katkısı olur diye düşünüyoruz.
AKlima takilanlar:
** Bu videolari nasıl bı kamera ile çekeceğiz.
**YouTube algoritmasinda dikkat edilmesi gerekenler neler.
**Bulunduğum lokasyonda superbox ile Max 30-35 mbps hız aliyorum video yüklerken sorun olur mu?
Youtube konusunda tecrübesi olan abilerim kardeşlerim konu altına yazarlarsa sevinirim. Belki başka arkadaşlarinda böyle düşüncesi vardır.
GÜZELİM TÜRKÇEMİZİ KATLETTİĞİM İCİN ÖZÜR DİLERİM😊