Valentex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gorevlio bana ait ama takipcievim bana ait değil adamlar soruyor bende söylüyorum boş yapmanıza hiç gerek yok
Her gönderinin altına aynı yorumu yapan sizsiniz ben değil. İnsanları aldatmanın da anlamı yok. O yüzden susun şimdi