Dediğin gibi olmayacaktır ama sen de düz gidemiyorsan arka bahçeyi dolaşacaksın. Bütün bankalara taksit ile ödeme imkanı sunmalarını isteyeceksin. Bütün bankalar taksitle ile borcu yapılandırcak. Sonra X bankaya gidip ben kredi çekmek istiyorum diyeceksin banka sana çekemezsin banka borçların var dediğinde BDDK aldığı resmi kararı ileteceksin 1 hazirana kadar yapılandırma ve borc ödenersin kara liste göz önünde bulundurulmayacak deniliyor. Krediyi çekip bütün borcları kapayacaksın tek bankaya çalışmaya devam geçmiş olsun
Bu konuda bir kaynak vs var mı hocam işin detaylari için. Ya da biraz daha bilgi verebilir misiniz