Dediğin gibi olmayacaktır ama sen de düz gidemiyorsan arka bahçeyi dolaşacaksın. Bütün bankalara taksit ile ödeme imkanı sunmalarını isteyeceksin. Bütün bankalar taksitle ile borcu yapılandırcak. Sonra X bankaya gidip ben kredi çekmek istiyorum diyeceksin banka sana çekemezsin banka borçların var dediğinde BDDK aldığı resmi kararı ileteceksin 1 hazirana kadar yapılandırma ve borc ödenersin kara liste göz önünde bulundurulmayacak deniliyor. Krediyi çekip bütün borcları kapayacaksın tek bankaya çalışmaya devam geçmiş olsun