Arkadaşım sen takipçievim ile ortak mısın?
her smm/hizmet arayan konunun altında aşağı yukarı sen ve aynı takipcievi yorumun ayrıca gorevliyo gibi bi siteydi sanırım onun yorumu. Yeni reklam stratejisi mi ?
Bu yaptığın hoş değil. Ayrıca öneride bulunuyorum falan geyiklerine de girme boşuna. Hiç bi farklı bi smm paneli kullanmıyorsun.
Gorevlio bana ait ama takipcievim bana ait değil adamlar soruyor bende söylüyorum boş yapmanıza hiç gerek yok