Elon muskı istememiştik biz sanırım yanlış hatırlamıyorsam nların kendi uydu sistemi vardı İnternet icin
Barınma, beslenme, yıkanma - ısınma ihtiyaçlarında yaşanan kargaşa - problemlerin arasında ne yazık ki internet için devlet veya belediyelerden bunun için ekstra bir ciddi bütçe, hamle beklememek gerek. ( Bu durumu savunmak için söylemiyorum bu arada ) Ek olarak işin içinde olmadığım için biliyormuş gibi konuşmak istemem ama Starlink'ten hizmet alınacaktıysa endüstriyel - kurumsal yüksek kapasiteli mobil çözümler ile uydudan alınabilecek olan interneti insanlara wifi gibi kanallar ile aktarmak çok daha kabul edilebilir olurdu. İnsanların konteynır, çadır kentlerde birde tek tek uydu interneti için binlerce anten, router kurulumu bunun ayarlanması ve sağlıklı çalışması hem daha satın alım, kurulum maliyeti hem de sonrasında işletme, sağlıklı çalışabilmesini sağlamak konusundan daha uğraştırıcı olacağını düşünüyorum.