Kendim hariç ilk kez birinde Crystal kart olduğunu görüyorum.
Mutlu oldum.
Çok prestijli bir kart. Sizdeki metal olanı mı?
Metal olan henüz dağıtılmadı diye biliyorum. Kutuyla falan yollamışlardı 2 yıldır kullanıyorum, ışığa göre yansıma vs yapıyor. Çok önemli detaylar değil ama bence klasik kredi kartı işte 🙂