Şu an yeni telefon için bütçe ayıramam hocam,ve telefondan fazlasıyla memnunum.
Telefondan fazlasıyla memnunum yeni telefon alacak olsam bile en son alacağım marka olur samsung
3.parti bir uygulamadan dolayı değil hocam dediklerinizi uygulamıştım hatta güvenli modda bile açtım yine aynı.
Sanırım öyle duruyor şuan bir yazılım güncellemesini yapacağım pek umudum yok ama umarım düzelir.
Yeniden başlattım güvenli modda bile açtım yine aynı hocam,tr cihazı.
Sanırım öyle.
Ahahahah ayfon şart hocam da telefondan fazlasıyla memnunum bir sorunum yok,sadece kamera olayı canımı sıktı.
Harici bir kamera uygulaması indirirmisiniz play storedan vs