Selamlar comnet kullanıyorum. Yıllık paket almıştım.

13 ay 100mbit hıza ön ödemeli 1000tl ödemiştim.

Aboneliğim 03.2024 de bitiyor.

Şuan 13 ay 1548tl indirimli.

Bunu alırsam 05.2025 e kadar İnternete para ödemeyeceğim.

Siz olsanız ne yapardınız?