Dostlar selamlar hayırlı akşamlar dilerim,
Dolar almayı planlıyorum sizce fiziki olarak mı almak mantıklıdır yoksa binance üzerinden tether almak mı mantıklıdır sizce? Banka üzerindeki makas aralıkları çok fazla fiziki veya tether almak daha mantıklı geliyor. Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum.