D3veloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borsaya güvenip güvenmemenize bağlı. Miktar çok yüksekse banka, nispeten daha düşükse binance tavsiye ederim. En azından alıp satarken 4-5 liralara varan makas ödemezsiniz.
Miktar çok yüksek değil hocam ben de tetherdan almayı planlıyorum fakat genel dostların fikirlerini merak ediyorum.