Borsaya güvenip güvenmemenize bağlı. Miktar çok yüksekse banka, nispeten daha düşükse binance tavsiye ederim. En azından alıp satarken 4-5 liralara varan makas ödemezsiniz.
Edit: Fiziki yazacağıma banka yazmışım*