Arkadaşlar şantiyelerde parklarda vs gece bekçisi arayanlar oluyor, bu tür bekçilik için güvenlik görevlileri gibi sertifika eğitim vs almak gerekiyor mu, yoksa vasıfsız biri de yapabilir mi?
şantiyelerde sertifika istiyeni görmedim. Zaten genellikle emekli, +50 yaş amcalarımız oluyorlar