"aynı setup kuruldu" demişsiniz ama aynı setup kurulmadığına neredeyse eminim. Arada atlanan bir eksik kurulum var.
Bunu ancak tek tek kontrol edip karşılaştırarak bulabilirsiniz ki bu da çok zaman alacaktır.
Örneğin, hangi panelde çalışıyorsunuz? Bu panelin kurulduğu linux versiyonu birebir aynı mı?
aynısı hocam sadece yeni yapıldığı için yazım izinleri dizin izinlerinde vardır problem diye süzüyorum, directadmin kullanıyoruz firmada da aynı