Seçimden dolayı iktidar şuan doları baskiliyor. Seçimden sonra serbest bırakmak zorunda çünkü nakit kalmadı. Hal böyle olunca sadece ev ve araç değil herşey zamlanacak. Fiyatların düşmesi imkansız gibi. Fiyatlar çok şişti gibi söylemlerede kanmayın evet fiyatlar şişti ve şişmeye de devam edecek dibin dibi neresi zirve neresi kestirmek şuan çok zor. Seçim sonuçları ne olursa olsun bu böyle devam edecek uzun bir süre daha