Merhaba, kendim için araba alacağım fakat kimse ne araba ne ev satıyor. Seçimden sonra fiyat vereceğim diyor işte fiyatlar düşer mi sizce? döviz alayım bari oda aynı şekil )) TL de yüklü miktarda kaldık bakalım kumar oynayacaz seçime kadar