Merhaba arkadaşlar. Aliexpress'ten çok hoşuma giden bir kulaklığı sepete ekleyip almak istedim ancak vergi kısmına baktığımda %67 gibi bir vergi eklendiğini görüyorum.
Bu durum normal mi?