35 yaşındayım mezun olalı 14 yıl oldu bizim zamanımızda yazılım mühendisiliği bölümü yoktu sadece bilgisayar mühendisliği bölümü vardı o yüzden ben bilgisayar mühendisiyim. 15 yıldır sektör profesyoneli olarak çalışıyorum ve sadece DevOps olarak görev yapıyorum daha önce 8 yıl kadar sadece Backend çalıştım. Üstteki mesajda yazab "iş, işte öğrenilir" korkmayın firmalara ne kadar uzaktan bakarsanız veya korkarsanız bir yere varamazsınız.
Benim tek bir önerim var en kısa sürede akıcı bir ingilizce ye sahip olup Remote çalışmanın farkına ve imkanlarına varın. Jr bile olsanız TR de Senior seviyesindeki maaşa eş değer olacaktır.