herkese seçim arafesinden merhaba
geçen gece nefesim kesilmiş şekilde uyandım doktora gideyim dedim bildiğimiz 6 yıl okuyan doktor bana sana kara basan basmış öyle dedi hani ilim hani bilim halbuki uyku apnesi var bende bunu ben bilirkken işte ilimi bırakırsak kara basan da basar sonra hoca hoca gezdirler insanı