Hayır uzmanların abarttığını belirtmişiniz. Siz nasıl bir sonuca vardınız bu tarz tüketimden?
Yağlı ve karbonhidratlı beslenmenin zararlarını anlatıyorlar ama az tüketildiğinde bir şey olduğunu söylemiyorlar. Sonuçta günlük ihtiyaç kadar tüketildiğinde çoğu yakılmıyor mu? Uzmanlar bunu abartıyor.