BenBaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben nasıl helallik isteyebilirim? Döndüm tekrar adam yoktu. Trafikte yaşanıyor. Motorla aradan geçerken vurmuşum.
En yakın karakola gidip durumu bildirin belki şikayetçi olur numaranızı iletin sizle iletişime geçsin şikayetçi olmadan