Hocam, buraya bakıp aldanmayın. Her şirket çok farklı sklalarda çalışan alıyor. 2 yıldan fazladır Tr'nin en büyük eticaret sitelerinden birinde developer olarak çalışan olarak sölüyorum. Saçma sapan rakamlar duyabilirsiniz. Çok düşükte olabilir çok yüksekte. Çalışılan firmaya, enerjinize, bilgi birikimize göre çok değişir. Burda yazılanları baz almayın derim. Eğer başlıcaksanız mutlaka seviyomusunuz sorusunu sorun kendinize.