Konu
Yazılımcı Maaşları HK.
26-05-2023, 16:10:20
#26
can44
yazilimcilar aylik en dusuk 20k aliyorsa neden hayla r10da 100-200 tlye is alip is veren bir ton insan var ?
Bir coguda tecrubeli yani bu sirketlerde calisanlardan cok daha iyi is cikariyorlar