Yazını okudum çok üzüldüğümü bilmeni isterim yaşadıklarına,fakat ne olursa olsun intiharı önce aklından çıkarmalısın ve savaşmaya devam etmelisin.R10 un iş arayanlar bölümüne yapabileceğin işleri içeren bir konu açmanı tavsiye ederim, yapalabileceğin işlerde insanların sana ulaşacağına eminim hatta r10 yönetiminin sana destek olacağını ilgili kategoride konunun üste kalması için destek olacağını da düşünüyorum, r10 admini ve sahibi
@Coşkun Çetin; in bu konularda duyarlı olduğunu biliyorum. Cihazların için ise gene r10 2.el kısmına konu açabilirsin.Pes etmek yok savaşmaya devam...
Teşekkür ederim değerli görüşlerin için. Pes etmek kesinlikle yok. Dediğin şekilde elimden geldiğince bir konu tasarımı yapıyorum şu an. Bir kaç iş içeren ve ilanlarıda paylaşıcam bu gece.