peki sizce benim bu durumdan birşey çıkarmı ? hapis vb. gibi şey ilk defa başıma böyle birşey geliyor o yüzden
Savcılık bu süreçte delil esaslı ilerliyor hocam, Eğer elle tutulur bir delile varmadıkları sürece karar vermezler.
Kararın neticesinde de böyle küçük olaylarda para cezası yaptırımlarına kalıyor sonuç, içiniz ferah olsun. Bunlar sicilde de problem yaratmıyor. Taciz/Tecavüz gibi olaylar yüz kızartıcı suç olarak üstünüzde kalıyor ama bu olayda çok bir sorun olacağını ben düşünmüyorum