Jouns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımcı olarak çalışan arkadaşlar ne kadar maaş alıyor?
HTML,CSS,SCSS,JS,JQUERY,C#,NET,SQL,ORACLE,LİNQ,APİ gibi konularda 1 yıl deneyimi olan ve full stack olarak hepsini kullanan birinin maaşı ne olmalı?
Bu teknolojiler artık çok eskide kaldı. Bunlarla alınacak maaş maksimum 20-34 bin lira arasıdır. Daha güncel teknolojilerle farklı maaşlar elde etmek mümkündür. Ayrıca, "C#, .NET, SQL, Oracle, LINQ" gibi çeşitlilikler size artı maaş sağlamaz.