Genelde numara taşıma yapılınca eski operatörde borç kalıyor. Avukata düşmeden ödeyin bence.
semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 tane ayni tutarda borc cikti odemek zorunda miyiz eski baya bi 2018 den kalma şeyler vs. Var