Merhaba,
3 - 5 adet web sitem var. VDS e taşıyacağım. Ancak hangi kontrol panelini kullanmalıyım. Deneyimlerinizi olumlu ve olumsuz şekilde detaylandırırsanız, farklı kişiler de yararlanmış olacaktır. Şimdiden teşekkür ederim.
Not: Resseler vs yetersiz kalıyor.