keremokumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer bir belediye üstünden illegal olarak alıyorsanız yaptığınız hoş değil
Hocam nasıl oluyor bu herkes satıyor ücretsiz yok mu.