Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam amacınız tartışma, kavga yaratmak mı? İnsanları ötekileştirmeyin.

Amacınız buysa başka mecralara alalım sizi. R10 Sizin gibi zihniyetlerin barınacağı bir mecra değil.

Bu nasıl zihniyet ya.
Faize yatıran direk kafir mi oluyor yoksa dinen günah bir şeyiyaptığı için günahkar mı? Bırakın bunları…
Kardeşim ben niye tartışma yaratayım , ben Allahın emrettiğinden ayrı ne yazmışım ? Müslümana yasaklamış faizi dedim.Evet haram işleyen günah işlemiş oluyor.Kafir diye tek bir cümlem yok.
Benim zihniyetim ney miş onuda açıklayın? Allahın emrettiği birşeyi burda yazmak yasak mı ? Yasaksa eğer burası nasıl demokratik forum oluyor ?
Herkesin görüşüne saygı duyun burası laik bir ülke. En fazla cevap yazmazsın yada umarsamazsın. Beni yorumumdan ötürü ötekileştiremezsin.