Yurtdışı iphone 12 yaklaşık 10.000₺ civarında bu cihazı alıp pasaporta kaydettirsem herhangi bir sorun olur mu kapanma vs. Bilen arkadaşlar veya yurtdışı cihaz kullanan bilgili arkadaşlar yeşillendirirse sevinirim