istizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Inanin bilmiyorum o tarafını...
Telden sunucu açıyorum ama bağlanması için Windows tan uzaktan bağlantı programına girmem gerekiyor. Yani telden olmadı